پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4768
-
الف
+

فضای از یاد رفته‌های پیش از انقلاب در قاب تصویر

یوسف مرادیان:فضای «از یادها رفته» شبیه کاراگاه علوی است.

یوسف مرادیان:فضای «از یادها رفته» شبیه کاراگاه علوی است.

به گزارش آی‌فیلم، یوسف مرادیان درباره آخرین روند تولید سریال "از یادها رفته" گفت: "از یادها رفته" به کارگردانی بهرام بهرامیان حدود سال های ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۰ را روایت می کند و تاکنون ۱۸۰ جلسه تصویربرداری شده و ۶ ماه از آن می گذرد.

مرادیان افزود: فکر می کنم فیلمبرداری تا چند ماه اول سال آینده ادامه داشته باشد و در آن نقش شخصیت دو رگه ایرانی و خارجی را بازی می کنم.

این بازیگر درباره سریال "از یادها رفته" توضیح داد: این سریال جزء کارهای خوب است و  تولید آن با حساسیت تاکنون ادامه داشته، سختی های خود را دارد و حال و هوا از لحاظ زمان، فضا و اتفاقاتی که به تصویر کشیده می شود مانند سریال کاراگاه علوی است یعنی لوکیشن های خاصی که در سالهای پیش از انقلاب وجود دارد را می طلبد، گریم ها متفاوت است و لباس و پوشش نیز باید به همان سالها برگردد.

گفتنی است؛ تصویربرداری سریال "از یادها رفته" از مرداد ماه آغاز شده و گروه سازنده تمام ایام هفته از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ در شهرک سینمایی غزالی مشغول بکار هستند.

مجموعه تلویزیونی "از یادها رفته" به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت  ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.کامران تفتی، میترا حجار، هلیا امامی، حسین یاری، سیما تیرانداز، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی و حبیب دهقان نسب تنها برخی از بازیگران سریال "از یادها رفته" هستند.

س م/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر